جک پنوماتیک ایرانی 350X63 بادران

مشخصات فنی محصول
  • برند: بادران پنوماتیک
  • کشور سازنده: ایران
فروشنده: فروشگاه پنو گستر
بازگشت
فروشگاه پنو گستر
بازگشت
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

۰ تومان

پرداخت امن
ضمانت اصالت کالا
حمل اکسپرس

توضیحات

جک پنوماتیک همان فعال کننده پنوماتیک است که بر اساس هوای فشرده طراحی شده است. در آن هوای فشرده به نیروی مکانیکی تبدیل می شود و این روند باعث می‌شود هوای فشرده به پورت ورودی جک وارد و در پشت سیلندر جمع شود. جک‌های پنوماتیک با برندها و ویژگی‌های متفاوت به بازار عرضه شده اند که هر کدام دارای طول کورس و پیستون های مختلفی هستند. شما در هنگام خرید باید به دامنه ویژگی های آنها توجه کنید تا آن را مناسب با کاربردش خریداری نمایید. شما می توانید با مراجعه به پنو گستر انواع جک پنوماتیک ایرانی و خارجی را در ویژگی های گوناگون خریداری کنید.

ساختار پنوماتیک به گونه ای است که عملیات انتقال نیرو با هوای فشرده را میسر می‌کند. کمپرسور باعث میشود هوا فشرده و به میزان دلخواه برسد؛ سپس این هوا درون یک مخزن ذخیره می‌شود. البته قبل از هدایت به سیستم خنک کننده وارد می شود. به طور کلی جک های پنوماتیک در صنعت بسیار پرکاربرد هستند. شما می توانید با مراجعه به پنو گستر انواع سیلندر پنوماتیک را در ویژگی ها و برند های مختلف خریداری کنید. در پنو گستر جک پنوماتیک ایرانی و خارجی در اختیار شما قرار گرفته اند با چند کلیک ساده می توانید از ویژگی های آنها باخبر شوید.

کاربرد جک پنوماتیک

جک های پنوماتیک در ساخت ماشین های صنعتی، صنایع قطعه‌سازی، خودروسازی، صنعت پرس، صنایع کاشی و سرامیک استفاده می شود؛ در نتیجه بسیار پرکاربرد است. پنو گستر مجموعه‌ای است که تمامی لوازم و تجهیزات پنوماتیک مربوطه به صنعت را در اختیار مصرف کنندگان و خریداران قرار داده است. شما می توانید با مراجعه به این سایت انواع آنها را مشاهده و با ویژگی‌های آنها آشنا شوید. در صورت نیاز آن را خریداری نمایید.

قطعات جک پنوماتیک ایرانی

اگر بخواهیم در مورد قطعات سیلندر پنوماتیک صحبت کنیم باید بگوییم که از اجزای متفاوتی به وجود آمده است. این سیستم ها از سیلندر، پیستون، میله شفت سیلندر، کفشک، سر و ته جک، ورودی هوای فشرده و میله شفت به وجود آمده است. هر کدام وظیفه های متفاوتی دارند. به عنوان مثال یک استوانه توخالی است که سطح داخلی آن کاملا تخصصی تولید است. جنسی از آلومینیوم، استیل یا فولاد دارد و مانند سیلندر جنس یکسانی دارد و درون سیلندر قرار گرفته است.

سیلندر از جنس کربن، فولاد با روکش کروم هر کدام از این وسایل و اجزا باعث می‌شوند که جک پنوماتیک مناسب داشته باشید. البته کورس پیستون و قطر میل پیستون نیز از اهمیت بالایی برخوردارند که شما باید با توجه به کاربرد و نیاز خود آن را خریداری کنید. برند جک‌ها با یکدیگر متفاوت است و در صنایع مختلف استفاده می شوند.

جک پنوماتیک چهارمیل

جک پنوماتیک ایرانی چهار میل از جمله انواع مدل های جک های پنوماتیک محسوب می‌شود که توسط هوا کار می کند. حرکت آن به شکل طولی می باشد و هوا به صورت فشرده از یک مجموعه وارد جک چهار میل شده است و وظیفه خود را به درستی انجام می دهد. جک پنوماتیک چهار میل جزء پر استفاده ترین قطعات پنوماتیک محسوب می‌شود. پنو گستر انواع جک های پنوماتیک چهارمیل را در اختیار خریداران قرار داده است. از مشخصات سیلندر می توان به این مورد اشاره کرد که در صنایع کارخانه ها و سیستم های پنوماتیک بسیار تاثیرگذار است. شما با مراجعه به پنو گستر می توانید انواع جک پنوماتیک بادران و سیلندر های پنوماتیک را با قطر های داخلی و کورس های متفاوت خریداری نمایید. اگر به دنبال ویژگی ها و قیمت این سیلندر ها هستید با مراجعه به قسمت محصولات به راحتی می توانید از قیمت آن مطلع شوید.

قیمت جک پنوماتیک ایرانی

قیمت جک های پنوماتیک با یکدیگر متفاوت است. به این شکل که شما با توجه به کیفیت، برند و ویژگی های هر سیلندر قیمتی متفاوت پرداخت خواهید کرد. پنو گستر انواع جک پنوماتیک ایرانی و خارجی را در اختیار شما عزیزان قرار داده با مراجعه به سایت می توانید انواع آنها را مشاهده و خریداری کنید. همچنین قبل از خرید با مشاورین ما تماس بگیرید و سوالات خود را در مورد هر یک از جک ها بپرسید تا بتوانید خرید ایمن و مناسب داشته باشید.

جک پنوماتیک ساخت ایران

سیلندر های پنوماتیک امروزه با برندهای گوناگونی به بازار عرضه شده‌اند و مدل های مختلفی دارند. به طور کلی همه آنها توسط هوای فشرده عمل می کنند و حرکت‌های مختلفی دارند. در انواع ایرانی و خارجی به فروش می‌رسند. جک پنوماتیک چهارمیل از جمله آن‌هاست که می‌توانید با قیمتی مناسب خریداری نمایید. جک پنوماتیک پارس و بادران از جمله برندهای ایرانی هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و ویژگی‌ها و مشخصات متعددی دارند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید جک پنوماتیک ساخت ایران را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خرید مناسب از طریق پنو گستر داشته باشید.

جک پنوماتیک ساخت ایران بادران و پارس

سایز جک‌های پنوماتیک با یکدیگر متفاوت است. توجه کنید که سایز سیلندر پنوماتیک از قطر داخلی جک پنوماتیک و کورس جک پنوماتیک در واقع مقداری است که شافت جک بیرون می‌آید محاسبه می‌شود. جک‌های پنوماتیک تمامی مشخصاتشان رویشان درج شده است. در در صورتی که مشخصه را بر روی آن پیدا نکردید می توانید از طریق مشاورین ما از سایز جک پنوماتیک مطلع شوید و جک پنوماتیک مد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید. انواع لوازم پنوماتیک و قطعات داخلی آن‌ها در پنو گستر به فروش می‌رسند. همچنین شما می توانید جک پنوماتیک چهارمیل، جک پنوماتیک کامپکت، جک‌های رادلس و غیره را با بهترین کیفیت از این مجموعه خریداری کنید. سایز آن ها با توجه به نوع بدنه متفاوت است.

عملکرد جک پنوماتیک ایرانی

مشخصات، ویژگی‌ها و نحوه کار با جک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر بخواهیم نحوه کار سیلندر پنوماتیک را شرح دهیم باید بگوییم که هوای فشرده در آن قرار گرفته است. دارای یک ورودی و خروجی هستند. از اجزای های داخلی این سیلندرها می‌توان به پیستون اشاره کرد. آنها حرکت خطی دارند. برای آب بندی و درزگیری هوای فشرده نیز قطعاتی در داخل جک پنوماتیک تعبیه شده‌اند. جک‌های پنوماتیک انواع مختلفی دارند که می‌توانید آنها را پنو گستر تهیه کنید. یک سنسور مغناطیسی بر روی آنها نصب نمایید تا وضعیت باز و بسته بودن آنها را چک کنید. جک های پنوماتیکی در انواع یک طرفه و دوطرفه به بازار عرضه شده‌اند. جک‌های یکطرفه، یک محور محسوب می شوند و دارای یک پورت ورود و خروج هوا هستند. جک‌های پنوماتیک دو طرفه دارای یک ورودی و خروجی هستند که هوای فشرده به آن وارد و از آن خارج می شود.

کاربرد جک پنوماتیک ساخت ایران

جک پنوماتیک ساخت ایران مانند جک های پنوماتیک خارجی کاربردهای متنوعی دارد. در کارخانه ها مراکز صنعتی استفاده می شود. در مکان های که امکان نصب کمپرسور در آنها وجود ندارد می‌توان از آن استفاده کرد. در مکان هایی که افزایش و کاهش دما وجود دارد و امکان ایجاد نوسانات حرارتی است می‌توان از این سیلندر استفاده کرد. می‌توان بدون استفاده از تاسیسات حفاظتی در مکان های پرخطر از آنها استفاده کرد.

در صنایع نساجی کاربرد دارد و نسبت به روغن هیدرولیک بسیار تمیز تر است. این سیلندرها در برابر افزایش بار مقاومت کافی را دارند. در صنایع جنگ افزار سازی به دلیل نداشتن قابلیت انفجار و خطرات جانی استفاده می‌شود. قابلیت استفاده در ماشین آلات حلاجی، ریسندگی، صنعت‌های پارچه، برای باز و بسته کردن دریچه ها در خطوط تولید کاربرد دارد و بسیاری از هزینه های انسانی را کاهش و در عوض راندمان را افزایش داده است. کاربردهای مهم جک پنوماتیکی در انواع صنایع است و هنگام کار باید به یک سری نکات توجه کنید.

جک های پنوماتیکی به محرک هوای فشرده معروف هستند که انواع مختلف قلمی، تلسکوپی، دو طرفه، کامپکت و غیره را دارد که با توجه به صنعت مورد نظر تهیه می شوند. این جک‌ها در کارخانه ها مراکز صنعتی، حفاظتی و نساجی استفاده می‌شوند و برند ها و انواع مختلفی دارند. امروزه برای صرفه جویی در هزینه میتوانید جک پنوماتیک ساخت ایران خریداری کنید و در اولین فرصت از آنها استفاده کنید. جک پنوماتیک ایرانی دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه و کیفیت بالا هستند و می توانند جایگزین برندهای خارجی شوند.

توضیحات تکمیلی

برند

بادران پنوماتیک

کشور سازنده

ایران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جک پنوماتیک ایرانی 350X63 بادران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *