لولا و دوشاخه جک پنوماتیک

فروشنده: فروشگاه پنو گستر
موجود در انبار
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
بازگشت
فروشگاه پنو گستر
بازگشت
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

پرداخت امن
ضمانت اصالت کالا
حمل اکسپرس

توضیحات

لولا و دوشاخه جک پنوماتیک از محصولات کاربردی میباشد که از آن برای وصل کردن شافت سیلندر پنوماتیک به یک اهرم یا یک سطح جهت انتقال نیرو استفاده می‌شود. لولا و دوشاخه جک بر روی جک های مختلف به ویژه جک های قلمی قابلیت نصب دارد و نیرو را به‌خوبی انتقال میدهد‌. برای ساخت این محصول کاربردی از بهترین آلیاژ های فلزی استفاده شده و به همین دلیل دارای مقاومت بالایی میباشد و طول عمر زیادی دارد. لولا و دوشاخه جک در سایز های مختلفی تولید و وارد بازار می‌شود و افراد بسته به نیاز خود سایز مورد نظرشان را تهیه می‌کنند.

لولا و دوشاخه جک پنوماتیک دارای ویژگی های خاصی چون کیفیت بالا، قابلیت نصب بر روی انواعی از جک ها به ویژه جک های قلمی، برای انتقال نیرو تجهیزات صنعتی کاربرد دارند. از بهترین و باکیفیت ترین فلز ها تولید شده است. با مقاومت بالا دربرابر فشار، ضدزنگ و پوسیدگی، تولید شده است. در سایز های مختلف برای رفع تمامی نیاز ها و همچنین بر اساس تمامی استاندارد های لازم ساخته و روانه بازار شده است. امروزه این محصول در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد و جز محصولات پرکاربرد در زمینه های صنعتی محسوب می‌شود.

ویژگی های لولا و دوشاخه جک پنوماتیکی

جنس اصلی بدنه‌ی لولا و دوشاخه جک پنوماتیک از آلمینیوم بوده و میله قرار گرفته در آن و نقطه تحمل فشار آن از جنس فولاد میباشد. از آنجایی که این دوشاخه ها در داخل کشور با بهترین کیفیت تولید و وارد بازار می‌شوند نیازی به واردات آن نیست و همین موضوع باعث شده که قیمت آن بسیار مناسب باشد. این محصولات در تولیدی های مختلف با بهترین و مرغوب ترین فلز ها ساخته می‌شوند و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی میباشند. شما با خرید این محصول تا زمان های طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

دوشاخه های جک دارای سایز های گوناگونی میباشند و براساس قطر سیلندر انتخاب می‌شوند. دقت کنید که حتما قبل از خرید محصول به برند آن توجه داشته باشید چراکه باید مطمئن شوید ابعاد این دوشاخه ها استاندارد هستند یا نه؟ برای مثال دوشاخه های جک پنوماتیک چینی دارای ابعادی استاندارد میباشند و مشکلی در آنها دیده نمی‌شود. بنابراین برند محصول نیز می‌تواند در ویژگی های دوشاخه ها تفاوت ایجاد کند. قبل از اینکه دوشاخه استاندارد را تهیه کنید حتما قبل از خرید ابعاد و قطر شافت جک خود را بررسی کنید اگر استاندارد باشد به راحتی میتوانید دوشاخه مناسب را تهیه کنید.

نحوه استفاده از لولا و دوشاخه جک

لولا و دوشاخه جک همانطور که در بالا گفته شد وسیله‌ای کاربردی در صنایع مختلف میباشد که برای کارهای مختلفی مثل بالا و پایین کردن جسم، هل دادن آن استفاده می‌شود. حال ممکن است که برای شما سوال باشد چگونه می‌توان از این محصول استفاده کرد؟! در ابتدا شما باید لولا یا دوشاخه جک خود را به یک منبع هوا مثل کمپرسور هوا متصل کنید و سپس آن را روشن کنید تا هوا از منبع به دوشاخه منتقل شود. حال شما می‌توانید از دستگاه مورد نظر برای هرکاری مثل برش استفاده کنید. بعد از اینکه کار شما به پایان رسید ابتدا منبع را خاموش و سپس دوشاخه جک را از آن جدا کنید. استفاده از این محصول بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی میتوانید تمامی این کارها را انجام دهید. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم این دوشاخه های جک را تهیه کنید و تا مدت ها از آن استفاده کنید چراکه آلیاژ به کار رفته در این محصول بسیار باکیفیت میباشد و همین موضوع باعث شده که کیفیت آن نیز بالا رود و دارای مقاومت بالایی باشد.‌

قیمت لولا و دوشاخه جک پنوماتیکی

قیمت لولا و دوشاخه جک پنوماتیک متفاوت است و به یک سری عوامل بستگی دارد.‌ همانطور که در ابتدا نیز گفته شد این دوشاخه ها بسته به شافت جک ها در قطر و ابعاد مختلفی تولید و وارد بازار می‌شوند. ابعاد مختلف این محصول می‌تواند از جمله عوامل تعیین کننده قیمت آن باشد چراکه هرچقدر ابعاد و قطر بیشتر شود قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. از طرفی دیگر برند محصول نیز می‌تواند در قیمت آن دخالت داشته باشد. همه‌ی ما می‌دانیم که برند های محبوب و بزرگ معمولا محصولات خود را با قیمت بالا به فروش می‌رسانند که البته در کیفیت بالای محصولات آنها هیچ شکی وجود ندارد.‌ اما از آنجایی که این دوشاخه های جک پنوماتیک در کشور نیز به مقدار زیادی و باکیفیت بالایی تولید می‌شود، نیازی به واردات آن وجود ندارد و همین موضوع باعث شده که به طور کلی قیمت آن بسیار مناسب باشد.

نکاتی که خوب است درباره‌ی لولا و دوشاخه جک پنوماتیک بدانید…

لولا و دوشاخه جک پنوماتیک دارای مزایای فراوانی میباشد اما یکی از مزایای مهم آن که بیشتر به چشم می‌خورد این است که در افزایش سرعت و دقت در کارها کاربرد فراوانی دارد. در واقع این محصول باعث می‌شود که دقت شما در کار افزایش یابد و از طرفی باعث انجام کار در سرعت بیشتری می‌شود و اینگونه در وقت و زمان نیز صرفه‌جویی می‌شود. این دوشاخه های جک دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و می‌توانند وزنه های سنگین نیز بالا ببرند.

شما میتوانید به راحتی عملکرد این محصولات را تنظیم کنید، برای این کار کافیست فشار هوای منبع را که دوشاخه جک به آن متصل است تنظیم کنید. دوشاخه های جک بسیار سبک هستند و ازاین جهت قابلیت حمل دارند و در هر محیطی می‌توان از آنها استفاده کرد. چراکه نیازی به برق ندارند و کافیست یک منبع هوا مثل کمپرسور هوا به همراه داشته باشید. این محصول با دقت بالایی طراحی و تولید شده و تمامی استاندارد های لازم را نیز دارا میباشد. از این جهت دارای ایمنی بالایی است. به دلیل اینکه در تولید این محصول از بهترین فلزات استفاده شده است و دارای مقاومت بالایی میباشد هزینه نگهداری آن کم بوده و طول عمر زیادی دارد.‌

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لولا و دوشاخه جک پنوماتیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *