جک پنوماتیک مینیاتوری قلمی ترمزدار TGL16*10 پنوماتیک اس تی ان سی (STNC)

مشخصات فنی محصول
  • قطر: 16
  • کشور سازنده: چین
  • کورس: 10
  • برند: STNC
فروشنده: امیرعباس ناظمی ابیانه
موجود در انبار
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
بازگشت
امیرعباس ناظمی ابیانه
بازگشت
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

۶۳۰,۰۰۰ تومان

پرداخت امن
ضمانت اصالت کالا
حمل اکسپرس

توضیحات

جک پنوماتیک مینیاتوری

جک پنوماتیک مینیاتوری جک پنوماتیک قلمی نیز نامیده می‌شود. با استفاده از هوای فشرده می تواند حرکات کششی را افزایش دهد. این محصول جزء انواع جک های پنوماتیک محسوب می‌شود که حرکت بالا به پایین یا داخل به خارج دارد. این محصول از جنس آلومینیوم پ استیل ضدزنگ میباشد. در برابر خوردگی ها دوام و مقاومت کافی دارد. دارای کوسن هستند که به عنوان بافر در بین سیلندر ماشین آلات عمل می‌کند. جک قلمی برای انتقال اشیا با وزن متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تجهیزات خط مونتاژ مانند ماشین آلات، بسته بندی و تولید بافت کاربرد دارد. این جک‌ها دارای مشخصات گوناگونی هستند که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. همچنین برای تهیه انواع جک پنوماتیک قلمی میتوانید به قسمت محصولات مراجعه کنید.

مشخصات جک پنوماتیک مینیاتوری

از مشخصات جک پنوماتیک مینیاتوری می توان به انواع مختلف آن ها اشاره کرده است. از جمله سایز شفت و طول کورس که در هر جک متفاوت است. به صورت یک طرفه و دوطرفه عمل می‌کند. سیلندرهای قلمی یک طرفه دارای یک تنظیم کننده فشار کورس هستند و معمولاً پیستون را با فنر به بیرون حرکت می دهند. در جرثقیل هایی که ماهی ها را روی کشتی ها بلند کرده و رها می کنند استفاده می شود. جک های مینیاتوری دو طرفه دارای حرکت کششی و انقباضی هستند. توسط هوای فشرده از دو پورت در هر طرف هدایت می‌شود. در اغلب بیمارستان ها و روی در ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای جک پنوماتیک قلمی

جک پنوماتیک مینیاتوری یا قلمی دارای اجزای متفاوتی هست. از اجزای آن می توان به بدنه، پیستون و لوازم اشاره جانبی اشاره کرد. این جک ها برای جابجایی اجسام کم وزن بسیار مناسب هستند. همچنین از این جک ها در کاربردهای مختلف استفاده می‌شود. جک های قلمی طرح های گوناگونی دارند. توسط برندهای گوناگونی به بازار عرضه شده‌اند که می توانید با مراجعه به قسمت محصولات انواع جک پنوماتیک مینیاتوری را به همراه اجزای مختلف آن خریداری کنید.

اگر بخواهیم در مورد عملکرد این جک ها صحبت کنیم باید بگوییم که این جک ها با فشار هوا کار می کنند و شما می توانید با توجه به نیاز خود سایز و نوع جک پنوماتیک را خریداری کنید.

کاربرد جک پنوماتیک قلمی

از کاربردهای جک پنوماتیک قلمی می توان به استفاده در خطوط تولید، تجهیزات پزشکی، قطعات خودرو سازی، ماشین سازی و تولیدات ایران خودرو اشاره کرد. جک قلمی برای حرکت دادن اشیا کم وزن و متوسط به کار میرود. از کاربردهای دیگر می توان به ساخت و طراحی گیره های پنوماتیک، پرس کردن قطعات، جدا کردن قطعات از قالب های متفاوت، فشرده سازی و پرتاب کردن قطعات اشاره کرد. با توجه به نیاز خود می توانید با مراجعه به قسمت محصولات انواع جک پنوماتیک را با برندهای گوناگون و قیمتی مناسب خریداری کنید.

قیمت جک پنوماتیک مینیاتوری

قیمت جک و سیلندر های قلمی پنوماتیک با توجه به موارد مختلف متفاوت است. این جک‌ها دارای خصوصیات متعددی می باشند. در هنگام خرید باید قطر میله پیستون و مقدار ضربه گیری دقت کنید. همین موارد هستند که در قیمت نهایی دخیل هستند. به طور کلی ما در این مطلب در مورد جک پنوماتیک مینیاتوری یا قلمی صحبت کردیم. یا با مراجعه به محصولات پنو گستر می توانید با کیفیت ترین محصولات و تجهیزات پنوماتیک را با بهترین قیمت خریداری کنید.

به طور کلی شما با مراجعه به این مجموعه می توانید خصوصیات و مشخصات هر کدام از تجهیزات مدنظر خود را مشاهده و آن را خریداری نمایید. پنو گستر همواره سعی کرده است تا رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهد؛ در نتیجه با خیال راحت می توانید تمامی تجهیزات را به صورت اورجینال و با بالاترین کیفیت خریداری کنید. قبل از خرید می توانید با مشاورین ما در این سایت ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در مورد هر یک از تجهیزات بپرسید.

توضیحات تکمیلی

قطر

16

کشور سازنده

چین

کورس

10

برند

STNC

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جک پنوماتیک مینیاتوری قلمی ترمزدار TGL16*10 پنوماتیک اس تی ان سی (STNC)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *