جک قلمی استیل ترمزدار پنوماتیک 80*16 اس تی ان سی (STNC)

مشخصات فنی محصول
  • قطر: 16
  • برند: STNC
  • کشور سازنده: چین
  • کورس: 80
فروشنده: امیرعباس ناظمی ابیانه
موجود در انبار
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
بازگشت
امیرعباس ناظمی ابیانه
بازگشت
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

۷۹۰,۰۰۰ تومان

  • قطر: شانزده
  • برند: اس تی ان سی 
  • کشور سازنده: چین
  • کورس: هشتاد
  • خرید از واردکننده اصلی و انحصاری در ایران : پنوگستر
پرداخت امن
ضمانت اصالت کالا
حمل اکسپرس

توضیحات

اگر در صنعت پنوماتیک در حال فعالیت باشید قطعاً نام جک‌های قلمی را شنیده‌اید. جک‌های قلمی از انواع جک‌ پنوماتیک با بدنه‌های استوانه‌ای به شمار می‌روند که بر اساس ایزو ۶۴۳۲ طراحی شده‌اند. با توجه به داشتن ابعاد نسبتاً کوچک و ظرافت زیاد اغلب برای بازه نیرویی کم و متوسط برای جابجایی‌های سبک استفاده می‌شود. همانطور که از نامش پیداست به شکل استوانه‌ای و قلمی شکل است. در مقایسه با جک‌های پروفیلی و ۴ میل سایز و ابعاد کوچک‌تری دارد. به طور کلی در مواقعی که با محدودیت فضا مواجه هستید خرید این جک‌ها می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. سیلندر قلمی در صنایع مختلفی مانند صنایع بسته‌بندی، چاپ، صنایع خودرو، صنایع چوبی، کاشی و سرامیک، صنایع لبنی، تجهیزات پزشکی و پرسکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی آنها به شکلی است که می‌توان به صورت مفصلی یا به صورت مستقیم از دو انتها آنها را نصب کرد. جک قلمی استیل نمونه‌ای از این جک‌هاست که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های جک قلمی استیل

بدنه جک‌های قدیمی از جنس استیل و یا آلومینیوم می‌باشد. جک قلمی استیل با کد MA و جک‌های قلمی آلومینیومی با کد MAL شناخته شده‌اند. بدنه این جک‌ها کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و نسبت به جک‌های آلومینیومی با کیفیت‌تر هستند. علاوه بر این در برخی از جک‌های قلمی مگنت وجود دارد که امکان نصب سنسور بر روی بدنه آن‌ها را امکان‌پذیر کرده است. مجهز به سیستم ضربه‌گیر هم می‌باشند. به عنوان مثال جک قلمی الیت از نوع عملکرد دو طرفه است و دارای پیستون مگنت‌دار می‌باشد.

این جک‌های قلمی دارای بدنه مقاوم، سبک با طراحی ساده هستند که به راحتی قابل نصب می‌باشند. فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و قیمت مناسبی دارند. هنگام انتخاب جک‌های پنوماتیک قلمی شما با موارد مختلفی روبرو می‌شوید. اول از همه باید قطر جک و طول کورس آن را در نظر بگیرید. مگنت‌دار یا بدون مگنت بودن نیز می‌تواند در قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشد. سیلندرهای قلمی توسط تولیدکنندگان بسیار متعددی به بازار عرضه شده‌اند. از برندهای بسیار معتبر و معروف می‌توان به برندهای فستو، شاکو، پارکر، ایرتک، الیت، اس‌ام‌سی و متال ورک اشاره کرد.

جک قلمی استیل الیت

جک قلمی استیل الیت دارای قطرهای متفاوتی است که شما باید با توجه به محدوده کاری خود آنها را انتخاب کنید. قطر این سیلندرها بین ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۲۰، ۲۵ و ۴۰ میلی‌متر می‌باشد. طول کورس بین ۱۰ الی ۴۰۰ میلی‌متر دارند و بدنه آنها همانطور که از نامشان پیداست استیل است. دارای عملکرد دو طرفه و پیستون مگنت‌دار هستند. از فولاد آلیاژی با پوشش کروم سخت تولید شده است. قابلیت دوام در محدوده دمایی ۸۰ تا منفی ۱۰ درجه را دارد. در برابر خوردگی کاملاً مقاوم هست. سیلندر قلمی با قطر ۸ الی ۱۲ میلی‌متر جک‌ مینیاتوری نامیده می‌شود. بازه کورس این سری از سیلندرها نسبت به سیلندرهای MA محدودتر است. کورس جک قلمی مینیاتوری از ۵ الی ۵۰ میلی‌متر می‌باشد. جک‌های قلمی استیل با قطر ۱۶ تا ۴۰ میلیمتر با محدوده کورس ۱۰ تا ۴۰۰ میلی‌متر عرضه شده‌اند و کاربردهای گوناگونی دارند.

سیلندر پنوماتیک قلمی فستو

جک قلمی استیل فستو در انواع دو طرفه و یک طرفه به بازار عرضه شده است. دارای قطرهای ۸ الی ۲۵ میلیمتر و طول کورس ۱۰ الی ۵۰۰ میلی‌متر هستند. جنس بدنه آنها از استیل یا فولاد ضد زنگ می‌باشد که بر اساس استانداردهای مربوطه ساخته شده است. این جک‌ها با سه نوع ترمز یا ضربه گیر به بازار معرفی و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند. ترمز یا ضربه گیر ثابت با کد پی، ترمز یا ضربه گیر قابل تنظیم PPV و ترمز و ضربه گیر تنظیم با مقدار ثابت PPS که نوع دوم و سوم عملکرد مشابه به یکدیگر دارند. امکان نصب سنسور بر روی این جک‌ها وجود دارد و فشار کاری آنها ۱ تا ۱۰ بار است. در مورد اجزای این جک‌های قدیمی می‌توان به شفت جک، پورت، ورودی بدنه، درپوش انتهایی و مگنت سنسورها اشاره کرد.

سخن پایانی

جک قلمی استیل در مواردی که نیروی کمی نیاز است تا عملیات انتقال یا جابجایی انجام شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. عمده استفاده آنها در دستگاه چاپ و ماشین آلات، پخت نان و صنایع غذایی می‌باشد. شما برای خرید انواع این جک‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه پنو گستر تماس بگیرید و جهت استعلام قیمت اقدام کنید. پنو گستر انواع جک استیل و آلومینیومی با برندهای گوناگون را برای شما عزیزان آماده کرده است که در کمترین فرصت می‌توانید آنها را سفارش دهید.

 

توضیحات تکمیلی

قطر

16

برند

STNC

کشور سازنده

چین

کورس

80

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جک قلمی استیل ترمزدار پنوماتیک 80*16 اس تی ان سی (STNC)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسه محصول: KA80170120L