شیر برقی کوزه ای پنوماتیک یونیور سایز 3/4 AF2540 (UNIVER)

مشخصات فنی محصول
  • سایز: 3/4
  • حالت شیر: 3-2
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • برند: univer
فروشنده: امیرعباس ناظمی ابیانه
موجود در انبار
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
بازگشت
امیرعباس ناظمی ابیانه
بازگشت
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

۸,۹۷۰,۰۰۰ تومان

پرداخت امن
ضمانت اصالت کالا
حمل اکسپرس

توضیحات

شیر برقی پنوماتیک 3/4

تا امروزه یکی از موفق‌ترین شیرهای برقی که به بازار عرضه شده است شیر برقی پنوماتیک 3/4 میباشد. شیرهای برقی با برندهای گوناگون به بازار عرضه شده‌اند و هر کدام از آنها ویژگی های متعدد دارند. قویترین شیرهای کنترل جهت پنوماتیک در فرمان های مختلف و در انواع تک بوبین و دو بوبین به بازار عرضه شده‌اند. هر کدام از آنها دارای سایز های گوناگونی هستند که با توجه به کار خود باید آنها را خریداری نمایید. شیر برقی پنوماتیک 3/4 با برندهای گوناگون به بازار عرضه شده است. در انواع شیر برقی تک بوبین، دو پورت و دو وضعیت جهت‌دهی می باشند. با توجه به شیرهای برقی کتابی با برندهای مختلف به بازار عرضه شده است. شما می توانید برای دریافت انواع شیرهای پنوماتیکی به مجموعه پنو گستر اعتماد کنید. این مجموعه تمامی شیرهای برقی را با سایز های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

ویژگی شیر برقی پنوماتیک 3/4

شیر برقی ۲۲۰ ولت مانند شیر برقی سلونوئید می تواند جریان سیال و گاز را کنترل نماید. یکی از مهمترین و بزرگترین تفاوت این شیرها با شیرهای دستی این است که قطع و وصل جریان مایعات و گاز به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. شرکت‌های مختلفی از جمله شاکو، برند های چینی و غیره در تولید این محصول نقش دارند. با توجه به محل نصب، استفاده شرایط کار و هزینه اقتصادی می‌توانید شیر برقی پنوماتیک مد نظر خود را خریداری می شود تا به راحتی بتوانید جریان را قطع کنید. شیر های برقی اندازه های مختلفی دارند که باید با توجه به نیاز آنها را تهیه کنید.

جنس شیر پنوماتیک با سایز 3/4

اگر در مورد جنس بدنه شیر برقی پنوماتیک 3/4 این صحبت کنیم باید گفت که در دو نوع استیل و برنجی به بازار عرضه شده است. شیر برقی برای عواملی مانند جنس سیال یا گاز از جهت میزان خوردگی استفاده می شود. جنس بدنه آنها از برنج می باشد برای همین در بسیاری از موارد شیرهای برقی با بدنه برنج استفاده می شوند. شیرهای برقی 3/4 برای تمامی موارد از جمله آب و یا سیال قابل استفاده است. البته جهت انتخاب شیر برقی باید به موارد دیگر از جمله ولتاژ، بوبین، دمای کارکرد، فشار و حجم مایع بستگی دارد؛ بنابراین می‌توانید با استفاده از این نوع شیر ولو به عنوان شیر برقی کارآمد استفاده کنید. در بسیاری از موارد استثنایی برای جلوگیری از خوردگی از شیرهای برقی استفاده می کنند.

ولتاژ شیر برقی پنوماتیک 3/4

بیشتر شیرهای برقی با ولتاژ AC عمل می‌کنند. منبع تغذیه آن ها برق شهری است. شما می‌توانید از ولتاژ ۲۲۰ ولت برای انجام کار استفاده کنید. برای راه اندازی شیر برقی از جریان AC استفاده می شود. شیر برقی پنوماتیک 3/4 اینچ در سایزها و برندهای گوناگون عرضه شده‌ است. شما می توانید با توجه به شرایط آنها را خریداری کنید. در گذشته برای باز و بسته کردن مسیر سیالات از شیرهای دستی استفاده می شد؛ اما امروزه با کمک شیرهای برقی پنوماتیک به راحتی می توانید کار را انجام داده و مسیر سیالات را باز و بسته کرد. شیرهای برقی در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرند. برای تهیه شیر می توانید به مجموعه پنو گستر که شیرهای پنوماتیک با سایز های مختلف به بازار عرضه کرده است تهیه کنید.

شیرهای برقی پنوماتیک نحوه عملکرد تقریباً یکسانی دارند و عملگر پنوماتیک نیز نامیده می شوند.

شیرهای برقی پنوماتیک در مجموعه پنو گستر به صورت کتابی، کبریتی و ایزو در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند. هر یک از این شیر ها دارای شرایط و محیط های متفاوتی هستند و کاربردهای گوناگونی دارند. شیرهای برقی دارای تعداد پورت متفاوتی می باشند و شما می توانید برای صنایع مختلف از آنها استفاده کنید. هنگا خرید میتوانید با مشاواستفادهدر پنو گستر صحبت کنید و از عملکرد شیرها با خبر شوید و خریدی متناسب با شرایط خود داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

سایز

3/4

حالت شیر

3-2

کشور سازنده

ایتالیا

برند

univer

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر برقی کوزه ای پنوماتیک یونیور سایز 3/4 AF2540 (UNIVER)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *