شیر برقی پنوماتیک 1/4*5/2 شاکو (SHAKO) PU520-02S

مشخصات فنی محصول
  • حالت شیر: 5-2
  • سایز: 1/4
  • کشور سازنده: تایوان
  • برند: shako
فروشنده: امیرعباس ناظمی ابیانه
موجود در انبار
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
بازگشت
امیرعباس ناظمی ابیانه
بازگشت
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

۱,۷۶۰,۰۰۰ تومان

پرداخت امن
ضمانت اصالت کالا
حمل اکسپرس

توضیحات

شیر پنوماتیک برقی

شیر برقی پنوماتیک جزء مهمترین تجهیزات شیر پنوماتیکی محسوب می‌شود که برای کنترل کردن جریان هوای فشرده کاربرد دارد. این شیر های برقی به شیرهای بادی هم معروف هستند و تنوع زیادی دارند. هر کدام با توجه به ساختار و نوع عملکرد به دسته های مختلف تقسیم شده‌اند. برای کنترل کردن سیالات از جمله مایع یا گاز نیز کاربرد دارند. وظیفه قطع و وصل کردن تغییرات بر روی جریان های گازی فشرده را بر عهده دارند. مزایا، تنوع و قیمت های متفاوتی دارند که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. انواع شیر پنوماتیک برقی در پنو گستر به فروش میرسد که تنها کافیست به قسمت محصولات مراجعه کنید و انواع شیرها را خریداری کنید.

اهمیت شیر پنوماتیک برقی

شیرهای برقی اهمیت زیادی دارند. برای راه اندازی و استفاده از این شیرها به جریان برق نیاز دارید. ابتدا باید با نحوه کار آنها آشنا باشید. بسیاری از شرکت ها، صنایع و کارخانجات از این تجهیزات و سیستم های پنوماتیک استفاده می‌کنند و برای راه اندازی صنایع گوناگون از آنها کمک می‌گیرند. بعضی از صنایع تولید در زمان‌های مشخص نیاز به قطعی جریان هوای فشرده دارند. این قطعی توسط شیرهای برقی پنوماتیک انجام می‌شود. کاربرد بسیار بالایی دارند و در سیستم تولیدی شرکت ها و صنایع بادی بسیار موثر هستند.

اگر این شیرها وجود نداشته باشند در سیستم های تولید اختلال به وجود می آید. شیرهای برقی با استفاده از انرژی الکتریکی می توانند به قطع و وصل جریان هوا کمک کنند. البته نکته قابل ذکر است که از این شیر نمی توان برای عبور یا قطع جریان های گازی مانند نیتروژن و آرگون استفاده کرد. در ساختار این شیرها از بوبین استفاده شده است. بوبین‌ها برای جذب انرژی الکتریکی مدنظر قرار گرفته‌اند و عملکرد آن قطع و وصل کردن جریان هوای فشرده می باشد که در دستگاه‌های مختلف قابل استفاده‌اند.

انواع شیرهای برقی پنوماتیک

شیر پنوماتیک برقی دارای ویژگی ها و تنوع های فراوانی است. شیرهای برقی دارای یک ورودی و خروجی هستند؛ اما برخی از آنها تعداد ورودی و خروجی های بیشتری دارند. نمونه یک راه با نمونه‌های چند راه متفاوت هستند. اصولاً شیر های سه راه برای کاربردهایی در صنایع استفاده می شوند. شیرهای پنوماتیک تنوع زیادی دارند و همین مورد باعث شده که در هنگام خرید با مشکل مواجه شوید. قبل از خرید حتما باید اطلاعات کافی و جامع در مورد شیرهذ را به دست بیاورید. از جمله در مورد شیر ها، خروجی های شیرها، کارایی، شکل و طراحی اطلاعات کافی داشته باشید.

شیرهای برقی به شکل پیچی و پرسی استفاده می‌شوند. بین آن ها تفاوت قیمت وجود دارد. برای اطلاع از قیمت می توانید به قسمت محصولات پنو گستر مراجعه فرمایید. در صنعت بسیاری از صاحبان صنایع شیر برقی مناسبی را باید انتخاب کنند. همیشه قبل از خرید به کاربرد و شکل شیر پنوماتیک برقی دقت نمایید تا آن ها را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با نیاز شما باشند. این شیرها در صنایعی که نیاز به دو ورودی و خروجی دارند استفاده می‌شوند. استفاده از شیرهای برقی متنوع است.

قیمت شیر پنوماتیک برقی

شیر پنوماتیک برقی همانطور که گفتیم دارای کیفیت، نوع، سایز، قطعات، برند و کاربردهای متنوعی هست. قیمت این شیرها با توجه به موارد گفته شده متفاوت است. شیرهای برقی که به واسطه نیروی الکتریکی کار می کنند از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین بوبین هایی که در این شیر ها استفاده می شوند دارای یک ولتاژ خاص هستند؛ در نتیجه می‌تواند یک میدان مغناطیسی ایجاد کند. شیرهای برقی با برندهای گوناگون به بازار عرضه شده‌اند و هر کدام کاربرد مختلفی دارند که با توجه به نیاز و کاربرد آن می‌توانید قیمتی مختلف پرداخت کنید. برای خرید انواع محصولات شیر برقی پنوماتیک به قسمت محصولات پنو گستر مراجعه کنید تا انواع شیرهای برقی بادی را مشاهده نمایید.

اجزای شیر پنوماتیک برقی

شیرهای پنوماتیک برقی دارای اجزای مختلفی هستند که هر کدام از آنها از وظیفه جداگانه بر عهده دارند. در صورت خراب شدن هر یک از اجزا می توانید با مراجعه به قسمت محصولات انواع آن‌ها را تهیه کنید. از اجزای اصلی این شیرها میتوان به بدنه اصلی، اسپول، سلونوئید، بوبین‌ها و فنرها اشاره کرد. بدنه اصلی همانطور که بسیار اهمیت دارد به شکل مستطیل شکل تولید شده است. تمامی اجزا بر روی آن سوار هستند. در واقع محل عبور و مرور باد است.

اسپول نیز یکی از مهمترین قطعات شیرهای پنوماتیک محسوب می‌شود که قلب تپنده شیر پنوماتیک برقی به حساب می‌آید. ساختاری شبیه به میله استوانه‌ای شکل دارد که یک سری برآمدگی روی آن قرار گرفته که باعث تغییر مسیر باد می شوند. بوبین ها بر روی یک سر یا دو سر شیر ها قرار گرفته‌اند. در داخل آنها یک شفت با فنر قرار گرفته که می توانند یک میدان مغناطیسی به وجود بیاورند و باعث حرکت فنر شوند. شیرها دارای سیم پیچ های از جنس مس هستند که روی سلولوئید قرار گرفته‌اند و برق به بوبین ها متصل می شود. دارای یک یا دو بوبین است که به هر کدام از آنها برق وارد شود. بعد از قطع شدن برق سلونوئید به کمک فنری که در انتهای خود دارد دوباره به جای اول خود باز می‌گردد.

سایزبندی شیرهای پنوماتیک برقی

شیر برقی پنوماتیک دارای سایز بندی های مختلف است که هر کدام از آنها می توانند حجم های مختلفی از باد را از خود عبور دهند. در هنگام خرید باید به حجم و سرعت سیستم خود دقت کنید تا بتوانید شیر متناسب با آن را انتخاب نمایید. شیرهای پنوماتیک دارای سایز هستند. سایز بندی های آنها بر اساس استانداردها ساخته شده‌اند و با شیرهای معمولی متفاوت هستند. یک پایه نصب دارند و نحوه ساخت آنها نیز متفاوت است.

برای آشنایی بیشتر با انواع شیرهای پنوماتیک می توانید به قسمت محصولات مراجعه کرده و انواع شیرهای برقی با سایزهای مختلف را از پنو گستر خریداری نمایید. پنو گستر همواره با کیفیت ترین و مناسب ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری می توانید خرید خود را کامل کنید تا شما را راهنمایی کنند.

توضیحات تکمیلی

حالت شیر

5-2

سایز

1/4

کشور سازنده

تایوان

برند

shako

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر برقی پنوماتیک 1/4*5/2 شاکو (SHAKO) PU520-02S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *