شیر برقی smc ژاپن

فروشنده: فروشگاه پنو گستر
موجود در انبار
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
بازگشت
فروشگاه پنو گستر
بازگشت
  • ارسال توسط تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تجهیزات پنوماتیک پنو گستر | پنوگستر در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

۰ تومان

پرداخت امن
ضمانت اصالت کالا
حمل اکسپرس

توضیحات

شیر برقی پنوماتیک در صنایع مختلف استفاده می شوند. می توانند با اعمال نیرو بر روی هوا مسیر آن را تغییر دهند. گاهی اوقات این نیرو توسط شیرهای دستی صورت می‌گیرد؛ اما گاهی با استفاده از شیرهای برقی میتوان آنها را کنترل کرد و از جریان الکتریکی برای تغییر مسیر استفاده کرد. در این شیرها خاصیت آهنربایی وجود دارد و باعث می شود وضعیت شیر برقی تغییر کند. شیرهای برقی نام دیگری به نام سلونوئید ولو دارند که می توانند انواع سیال‌ها، مایعات و گازها را کنترل نمایند. این شیرها توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و در انواع دو پورت و سه پورت ورودی و خروجی می توان آنها را تهیه کرد. در این مقاله می خواهیم در مورد شیر برقی smc صحبت کنیم که دارای مزایا و ویژگی‌های متعددی است. برای خرید آن می‌توانید به پنو گستر مراجعه کنید.

ویژگی شیر برقی smc

از ویژگی های شیر برقی smc می توان به این موارد اشاره کرد که توسط یک شرکت ژاپنی تولید شده است. این شرکت در طراحی و تولید تجهیزات پنوماتیک بسیار شهرت دارد. این شرکت انواع شیر برقی پنوماتیک را در طیف های گسترده از جمله تجهیزات اتوماسیون، پنوماتیک و الکتریکی را در بخش های متفاوت صنعت تولید کرده است. این شرکت دارای محصولات بسیار متنوعی است که شما با مراجعه به پنو گستر می توانید انواع آنها را خریداری کنید. بدنه شیر، سایز استاندارد، رزوه کانکشن ها، نوع بوبین و ولتاژ بوبین از جمله عواملی می باشند که مصرف کننده باید با توجه به آنها محصول نهایی خود را انتخاب کند. محصول نهایی باید متناسب با نیاز مصرف کننده خریداری شود؛ در نتیجه هنگام خرید حتما به این موارد دقت داشته باشید.

عملکرد شیر برقی smc

عملکرد شیر پنوماتیک smc به اینگونه است که میتواند نیروی الکتریکی یا دستی عمل کند. میزان جریان را قطع، وصل یا تنظیم می نماید. این شیر پنوماتیک برای کنترل جریان هوا بسیار پرکاربرد است. امتیازات متعددی نسبت به سایر شیرهای برقی دارد. باعث خروج کامل دبی از شیر بدون هیچگونه افت است. از پرکاربردترین شیرهای برقی در اتوماسیون های صنعتی می باشد. همچنین در صنایع داروسازی، صنایع غذایی، شیمیایی، خودروسازی، کاشی، سرامیک و خطوط از آن استفاده می‌کنند که در انواع مختلف به بازار عرضه شده اند. شما با مراجعه به سایت پنو گستر می توانید انواع شیر ها را با سایز ها و کاربردهای متفاوت خریداری کنید. پنو گستر شرایطی را برای شما به وجود آورده تا در اولین فرصت به صورت آنلاین آنچه می خواهید خریداری کنید.

انواع شیر پنوماتیک smc

شیر برقی پنوماتیک دارای انواع متفاوتی است که بر اساس کنترل جهت، کنترل فشار و کنترل جریان به سه دسته اصلی تقسیم می شوند. از جمله شیرهای پنوماتیک smc می توان به شیر پنوماتیک کنترل جهت، شیر پنوماتیک توزیع کننده پیلوت دار، شیر پنوماتیک کنترل فشار، شیر پروفشنال پنوماتیک، شیر پنوماتیک متعادل کننده پروفشنال، شیر ماژولار و شیر پنوماتیک دستی اشاره کرد که هر کدام از آنها دارای کاربرد های متفاوتی هستند. شما با مراجعه به سایت پنو گستر می توانید انواع آن را خریداری کنید. هر کدام دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند و با خیال راحت می توانید از آنها استفاده کنید.

از پرکاربرد ترین مدل‌های شیربرقی smc در ایران می‌توان به شیر برقی sy7220 ژاپن، شیر برقی ١/۴ دو بوبین، شیر برقی پنوماتیک ١/۴ دو بوبین، شیر برقی ١/٨ دو بوبین، شیر برقی پرپشنال تدریجی، شیر برقی پنوماتیک بلوکی و شیر برقی ITV٢٠٩٠ و غیره اشاره کرد.

نمایندگی فروش شیر برقی smc

پنو گستر از جمله نمایندگی های تجهیزات پنوماتیک در ایران است که توانسته انواع لوازم پنوماتیکی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. برای اطلاع از انواع لوازم پنوماتیک می‌توانید به این سایت مراجعه فرمایید. همچنین با مراجعه به این سایت می توانید ویژگی ها، مزایا و مشخصات هریک از لوازم را مطالعه و آنها را با متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. مجموعه پنو گستر همواره تلاش کرده تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای شما آماده کند. در هنگام خرید نیز می توانید با مشاورین ما صحبت کنید و در رابطه با انواع شیرهای برقی پنوماتیک از جمله شیر برقی smc سوالات خود را مطرح کنید.

قیمت شیر پنوماتیک

شیرهای برقی با توجه به عوامل مختلف قیمت متفاوتی دارند. از جمله کاربرد، سایز، ویژگی شیر برقی و برند آن تعیین کننده قیمت نهایی میباشد. شما با مراجعه به سایت پنو گستر می توانید از قیمت هر یک از شیرهای برقی باخبر شوید. علاوه بر خرید شیر برقی می‌توانید انواع سیلندر های پنوماتیک، سیلندرهای هیدرولیک، رگلاتورهای پنوماتیک، فیلترهای صنعتی و شیرهای دستی را نیز خریداری نمایید.

موارد استفاده از شیر برقی smc

از شیر برقی smc می توانید در صنایع بزرگ و کوچک استفاده کنید. امروزه صنعت با تولید مداوم و کنترل پیوسته ارتباط دارد. برای همین باید یک بازه اصولی انجام شود و تولید محصولات با کیفیت و ابزار به روز انجام شود. یکی از این ابزارها که بسیار پرکاربرد است شیر برقی پنوماتیک میباشد. یک نقش مهم اساسی دارد. در صنایع حساس پتروشیمی، انتقال مایعات و گازها نیز می توان از این محصول استفاده کرد.

با توجه به نوع کاربرد و صنعت می توان از مدل های خاص این شیر تهیه کنید. برای مثال برای آبیاری، کشاورزی و مایع تولیدی باید از محصولات متفاوت استفاده کنند. صنایع پتروشیمی نیاز به دقت و کنترل سیالات بالایی دارد بنابراین به راحتی می توانید از این شیرها استفاده کنید. در سیستم‌های آبیاری، صنایع تولید مواد غذایی، پتروشیمی، مصارف پزشکی از جمله دندانپزشکی ها، مصارف هیدرولیک، پنوماتیک، مصارف خانگی و لوازم خانگی کاربرد دارد.

ما در این مقاله در مورد شیر برقی smc صحبت کردیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مراجعه به پنو گستر آن را با سایز ها و طرح های مختلف خریداری کنید. پنو گستر امکان خرید حضوری و آنلاین را برای شما فراهم کرده است. همچنین میتوانید در هنگام خرید با مشاورین و متخصصین ما صحبت کنید و هر آنچه که در مورد تجهیزات پنوماتیک می خواهید بدانید را از آنها بپرسید. کارشناسان به شما کمک می کنند تا بتوانید یک خرید مطمئن و متناسب با نیاز خود داشته باشید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیر برقی smc ژاپن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *